Powered By Blogger

perjantai 30. syyskuuta 2011

Ripaus MUSTAA sisustuksessa...ja vähän enemmänkin....

No hei vaan taas kaikki Ihanaiset!!!
...taas on yli viikko vierähtänyt,vaikka lupasinkin ed. postauksessa,että tihennän postauskertoja.Ei minulla mitään varsinaista selitystä asialle ole...on ollut paljon menoja,ja sitten olen hääräillyt täällä kotona!
Mieheni lähti eilen eurooppaa kiertämään prätkällä,ja minä olen täällä hihkunut:aivan kuin olisi itsekkin päässyt lomalle....tosin hän jätti minulle pitkän listan asioita tehtäväksi....hih...etten vain kerkeäisi `humputella`kirpputoreilla ja sisustusliikkeissä...uskokaa vain,kyllä minä aion keritä.Täytyy pyytää isää mukaan syys-pihahommiin,niin kaikki käy joutuisammin...on ruohon ajoa,puiden kantamista sisään,trampoliinin purkua,firman ikkunoiden pesua,pihakalusteiden sisälle vientiä ymym...JA KAIKKI JÄI MINULLE,kun toinen lähti nautiskelemaan....on se niin väärin(sanoo katkerana,hih).
Lisäksi huomenna on lähtö pojan syys turnaukseen Lappeenrantaan klo 0.600 aamulla...joten tänään ei paljon valvota sitten...kotiin tulemme sunnuntai iltana.Suoraan sanottuna ei YHTÄÄN huvittaisi lähteä juuri nyt,kun olisi saanut vain käpertyä filtin sisään...ja laitella kotia vähän uuteen uskoon,mutta ei auta,mentävä se on,kun on omasta lapsesta kyse...ja onhan niitä matseja ihan kiva seurata,ja jännittää,jos vaikka oma poika tekisi maalin...ainahan minä olen ollut kova kannustamaan kentän laidalla...

Olen tehnyt vähän muutoksia olohuoneessa...jotenkin iski niin syksyinen olo,että piti saada vähän(lue paljon)uutta olkkariin...ja yllätys se oli minulle itsellenikin:MUSTAA väriä,ja harmaata...mutta pidän lopputuloksesta,vaikkakin se on vielä kesken...ainakin olkkariin pitää saada musta-valkoinen härän talja,kun nyt siellä on ruskea-valkoinen...siis aivan PAKKO kipaista ostamaan se ensi viikolla,heti kun on aikaa...!!!
Ja kattolamput on kanssa pakko uusia...en vain osaa päättää,olisiko ne jotkut Industrial-tyyppiset kupulamput,vai sittenkin valkoiset simpukasta tehdyt,jos tiedätte mitä tarkoitan...?
Tässä nyt vähän kuvia olkkarista,ja uusista jutuista...



..Tolix-tuoli maalautui mustaksi,ja sai numero-sarjan kylkeensä,lisäksi kulutin sitä vähän.Ison madonna patsaan ostin Vaaleaa Unelmaa-blogin Riikalta muutama viikko sitten..pienempi oli minulla ennestään.Matto on uusi,meidän kirpparilla joku tekee niitä,ja mustan sijasta valitsin harmaan vähän pehmentämään tummaa olemusta.Lyhty valaisimen siirsin meidän eteisestä,ja nyt se pääsee paremmin oikeuksiinsa,kun ennen se oli ruskeaa hirsiseinää vasten.Wanha Tuuba taustalla on löytöni Viron matkalta heinäkuussa eräästä antiikki-liikkeestä...



Tämän uurnan ostin myös Riikalta..ja tähän Corona-puuhun,eli kummitus-puuhun ihastuin oitis!!

...TOLIX-tuoli lähempää...

..TOLIX ja patsaat lähempää...



..siinä näkyy tuuba vähän paremmin..

..mustan narurullan ostin paikallisesta sisustusliikkeestä...


..tämän wanhan liitutaulun olen hankkinut Wanilla Rosesta..

..M-kirjaimen ostin Sisustajan Taivaasta...

..samoin tämän ihanan sinkkisen kynttilän jalan..

..ruukun ja tämän ihastuttavan `mini`kummituspuun ostin Nougatista,ruukku Tine K.-Home.


..lähis valolyhdystä..
 Sitten kuvaa tyynyistä...johon mielestäni `satsasin`..ovat tummanharmaata silkkisamettia mallistosta Tine K.
ja maksoivat ilman sisätyynyä huikeat 85 euroa kappale(en yleensä mainitse hintoja,mutta nyt oli ihan pakko!!).Minä kuitenkin tykästyin niihin sen verran,että oli ihan pakko ostaa ne...Tine K:lla on kyllä ihan MAHTAVIA juttuja myynnissä Helsingin Boulevardilla Nougat nimisessä liikkeessä....
Valkoisen JDL:n tyttö-tyynyn ostin Pialta Sisustajan Taivaasta..ihana sekin!!
Tv:lle olen jo 2 vuotta metsästänyt isoa matalahkoa kulmakaappia,mutta en ole löytänyt..pitää varmaan teettää,sen verran ruma kapistus tuo telkkari mielestäni on..joten tuossa se nyt rötköttää suoraan kuvassa,anteexi vain...






..pikku-sohvan koristukseksi ostin Stockmannilta MUSTAT tyynynpäälliset..



..ja ikkunalaudalle Herttaköynnökset ja sinkkiset ruukut paikallisesta kukkapuodista..

..sekä paikallisesta sisustusliikkeestä sinkki-vadin,harmaan kynttilän,johon kiedoin mustaa narua ja sidoin madonnan kuvan!

..olkkarin seinää..


..ja sekava yleiskuva olkkarista..

...kyllähän minä olen kuvannut kuluneella viikolla vaikka mitä,mutta jätetään ne ensi kertaan..
Nyt on pakko lähteä pakkaamaan viikonloppu reissua varten...ja hei,KIITOS kommenteistanne viimeiseen!
Hei vaan taas kaikki IhaNaiset,viettäkäähän mukava syys viikonloppu..nyt on luvattu kaunista ilmaa..minä lähtisin sieneen,jos voisin...mutta menkää te ja nauttikaa,TSAU!!

Syys-sisustus terkuin,Marika

12 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Taas niin kaunista kaikki, mutta tuo lamppu kyllä vei sydämeni :O)

Paula kirjoitti...

Hyvää ja turvallista matkaa Lappeenrantaan. Musta antaa ryhtiä ja särmää, minusta näyttää kivalta.

Krista/Sisustus Villa Blanco kirjoitti...

Ompas ihania ostoksia! :)

Kyllätuo musta vaan on niin ihana lisä siihen ainaiseen valkoiseen. Minä vielä hannailen sen kanssa, mutta teinipojan huone saa mustaa väritystä ;)

sylvi kirjoitti...

Todella mukavia ostoksia.
Kaunista sinulla on. ♥
Hyvää matkaa enkeleitä matkalle!

TapiPetit kirjoitti...

Marika, Ihania ostoksia. Ja niin ihku tuo sun köyhäinhopea kynttiläasetelma tuossa pöydällä, ah niin ihana.

Lovviisa kirjoitti...

Olipas siinä palajon sommaa kateltavaa...Tuota tuubaa kun vielä ossais soitella :)

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Ihanaa, kaunista, ihanaa!!!!

Milestäni musta antaa jotenkin kivasti ryhtia vaaleaan kotiin...
ihailen kyllä ihan vaaleitakin koteja....☺

Toivottavasti teillä on mukava viikonloppu!!!

Halit.♥

AnnaO kirjoitti...

Kaunista ♥ Ihana tuo lyhty ♥ Mukavaa viikonloppua!

Arja kirjoitti...

Kauniita juttuja:-))
Kuinka iso on korkeampi madonna?
Minä haaveilen sellasesta 120cm madonnasta ulos.

Hyvää viikonloppua<3

Johanna kirjoitti...

Hih... musta valtaa näköjään pikkuhiljaa toistenkin koteja, niin myös meillä ja monella muulla. Se tuo kyllä kivasti särmää tuohon pitkään vallinneeseen valkoiseen!
Kaunis on olohuoneesi, tv:stä huolimatta ;0) (meilläkin se pysyy visusti kaapissa)

Sirkka kirjoitti...

Hei vaan ihanainen!
Kaikki sopii hyvin kotisi tunnelmaan ja lumouduin täysin näitä kuviasi katsellessani, sinä se osaat!
Olen huomannut itsestäni, että pidän monenlaisista sisustus tyyleistä ja siksi onkin ilo katsella erilaisia ihanuuksia, kuin myös nyt.
Pia järjestää pian taas uudet kirppistapahtuman:)

Voimia ja iloa syys pihahommeleihin, hyvä jos saat mukaan auttavia käsiä!
Pojallasi on hyvä harrastus ja on tärkeetä olla mukana ja tsempata.

Oikein hyvää alkavaa lokakuuta ystäväin, halein ja lämpimin aatoksin<3

Maarit kirjoitti...

Tervehdys pitkästä aikaa!
Ootpas tehnyt taas ihania ostoksia, olet löytänyt matontekijänkin sieltä läheltä, nätti tuo matto harmaana.
Täällä ollaan vielkii tauolla kun on niin paljon muuta puuhaa...
Kynttilän tuiketta lokakuullesi♥♥♥